söndag 15 juli 2012

Fotoappar!

Idag sitter jag på altan och hör regnet mot plasttaket, mysigt! Håller på med fotoappar, det finns hur många som helst att ladda ner, vissa är gratis och andra kostar några kronor. Det är så roligt att göra om foton som man fotat själv. Nedan följer lite olika ramar, ljus, färg och svartvitt. Tiden går så fort när man börjar med det här. Nu ska jag gör ett break och gå och fixa mat. Ha en underbar söndag! :))

Cheesecake

Körsbär

Pusselblomma

Pion

Matjesillunch

Makroner
Ogräddad dumlekaka

Rostigt ljusfat

Smulpaj

Näckros med te

2 kommentarer:

  1. Oj, så många fina bilder... jag har hört talas om instagram... får nog också ladda ner appen känner jag och lära mig lite!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, gör det så kan vi följa varandra där, jag heter tartstugan. Så roligt att hålla på med.:))

      Radera