onsdag 3 oktober 2012

Äntligen Internet och kalljäst!

Äntligen har vi ett fungerande Internet igen. Man har blivit så bortskämd med att bara ta datorn och göra det man vill på nätet, men nu har vi varit utan i nästan en HEL vecka! Såååå härligt att det fungerar! :))))

I morgon är det kanelbullens dag så jag ska göra en kalljäst bulldeg i dag som jag gräddar i morgon. Ska bli kul att prova kalljäst och se om man tycket att det är någon skillnad mot de andra bullarna jag brukar baka. Inlägg om dessa bullar kommer!



Inbäddad bildlänk

3 kommentarer:

  1. Härligt, jag har saknat dig och undrat om något har hänt dig... skönt med lite livstecken kära du. Baka på, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad glad jag blir. Stor varm kram till dig! :)

      Radera
    2. Jo, det märks när någon man följer är borta ett tag :) Skönt det!

      Radera