torsdag 30 augusti 2012

Skyll på mig! Paket som väntade!

Kom hem från jobbet pigg och alert och började putsa fönster! Hann bara några stycken så började det ösregna, så allt är mitt fel!
                                                           Inbäddad bildlänk


Jag fick göra något annat än att putsa fönster. Har turen att ha en samarbetspartner, Little Dessert, som skickat mig ett paket idag  Det är så roligt att öppna paket där man inte har en aning om vad som är i. Det var modelleringsverktyg, snöre och en cupcakechokladform. Nu ska jag fundera ut något att göra med dessa saker. Hmmm...

                                                                  Inbäddad bildlänk

Tidigare i veckan frågade jag mamma om hon inte kunde skriva en receptbok med "mammamat" till mig. Idag fick jag den med recept på maträtter som bara hon kan och den får fyllas på när vi kommer på flera rätter.

Inbäddad bildlänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar